• Podstawy marketingu dla małego e-commerce

    21 lutego, 2017 Marta Klimowicz

    W ciągu ostatnich dwóch lat pracowałam z kilkunastoma projektami modowymi, działającymi w obszarze e-commerce. Większość z nich nie dysponowała dużymi budżetami marketingowymi (średnio do 2-3 tysięcy złotych miesięcznie). Przygotowując dla tych marek audyt działań marketingowych i wspierając je konsultacjami, byłam…

    Czytaj więcej
  • Skuteczna rekrutacja do zespołu marketingowego

    15 listopada, 2016 Marta Klimowicz

    Jak pisałam już przy okazji dzielenia się swoimi doświadczeniami z rekrutacji, łatwiej jest zatrudniać do pracy, którą samej wykonywało się wcześniej. Jest to również mniej wymagające, gdy zespół jest stosunkowo jednorodny, czyli np. składa się wyłącznie z osób zajmujących się…

    Czytaj więcej
  • Prowadzenie marketingu B2B w agencji software’owej

    20 września, 2016 Marta Klimowicz

    Przez ostatnich kilkanaście miesięcy skupiłam się na prowadzeniu działań marketingowych B2B w agencjach software’owych. Doradzając w tym czasie kilku firmom, a z jedną z nich współpracując dłużej, zdobyłam ciekawe doświadczenie, zupełnie odmienne od moich wcześniejszych zadań, związanych głównie z marketingiem…

    Czytaj więcej
  • Jak udzielać pozytywnego feedbacku wewnątrz zespołu?

    19 maja, 2016 Marta Klimowicz

    Zakładając, że nie pracujesz zupełnie samotnie i masz przynajmniej jednego współpracownika, to każdego tygodnia przynajmniej kilka razy spotykasz się z sytuacją, w której dziękujesz za wykonanie czegoś dodatkowego. W naszym zespole są to bardzo różne okoliczności: ktoś odłożył dla innej…

    Czytaj więcej
  • Pół dekady z doktoratem

    17 listopada, 2015 Marta Klimowicz

    Na początku listopada Facebook przypomniał mi, że mija właśnie pięć lat odkąd obroniłam swoją pracę doktorską z socjologii. (Do dzisiaj pamiętam jaka to była mega radość i ulga. Polecam każdemu.) Studia doktoranckie rozpoczęłam ponad 10 lat temu i niemal tak…

    Czytaj więcej
  • Rebranding społeczności internetowej

    21 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zarówno pracując w Vinted, jak i w Zomato, miałam możliwość uczestniczenia w procesie rebrandingu dużych społeczności internetowych o ugruntowanej lokalnej pozycji i mocnej marce na rynku. W przypadku Vinted rebranding dotyczył litewskiej i czeskiej wersji serwisu, które zostały włączone w…

    Czytaj więcej
  • Net Promoter Score – proste badanie lojalności użytkowników

    13 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zarządzając polskim oddziałem Vinted, należałam równocześnie do międzynarodowego zespołu zajmującego się badaniami użytkowniczek serwisu. Dzięki temu miałam możliwość wykorzystać wiedzę zdobytą podczas studiów socjologicznych i antropologicznych, a także wyniesioną z wcześniejszych prac przy projektach w agencjach badawczych.

    Czytaj więcej
  • Jak ograniczyć czas spędzany na Facebooku – skuteczne rozwiązanie

    11 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Moja relacja z Facebookiem to typowe love-hate. Przeżyłam okres wielkiej fascynacji, trafiania co krok na interesujące i przydatne linki i dyskusje, które znacząco wpływały na mój ogląd pewnych spraw. Facebook to również jedno z najczęściej stosowanych przeze mnie narzędzi marketingowych…

    Czytaj więcej
  • Rekrutacja kluczowych osób do nowego zespołu – moje doświadczenia

    5 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zanim zaczęłam pracować w Vinted jako General Manager, moje doświadczenia z rekrutowaniem do zespołu były raczej niewielkie. Kilkukrotnie szukałam osób, które miały mi pomagać w działaniach marketingowych – było tak, gdy pracowałam w sieci reklamy internetowej AdTaily i jeszcze wcześniej,…

    Czytaj więcej
  • Jak pamiętać o wszystkim?

    31 lipca, 2015 Marta Klimowicz

    Każdego dnia wysyłam kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt mejli, które w przyszłości powinny mieć swój ciąg dalszy. Są to zaproszenia na spotkanie, propozycje współpracy, pytania do potencjalnych partnerów biznesowych – bardzo dużo zadań do zapamiętania. Do niedawna radziłam sobie z tym…

    Czytaj więcej
1 2 3 4 5