O mnie

Jestem doktorą socjologii internetu od ponad piętnastu lat pracującą w branży IT. Interesuję się tematyką nowych technologii, ich wpływem na życie społeczne i strategiami radzenia sobie z konsekwencjami tego wpływu. 

Aktualnie jako Chief Growth Officer odpowiadam za rozwój Monterail, firmy tworzącej oprogramowanie dla klientów z całego świata.

Przeprowadziłam z sukcesem wejście Vinted na polski rynek, doprowadzając platformę do zdobycia pozycji lidera w segmencie second-hand fashion w ciągu 18 miesięcy. Jako strategiczna doradczyni Dare IT przyczyniłam się do zwiększenia udziału kobiet w programach mentoringowych.

Od ponad dekady prowadzę autorskie wykłady z marketingu internetowego oraz socjologii internetu na wiodących polskich uczelniach (AGH, UEP, UWr, SWPS). Jestem mentorką w programach akceleracyjnych.

Zainicjowałam i rozwinęłam cykle spotkań branżowych „Marketing na żywo”, „Girls in IT” i „Co z tą Siecią?”, gromadząc każdorazowo kilkusetosobową publiczność.

Od 2007 roku piszę na temat społecznych aspektów internetu, publikując na swoim blogu oraz w czasopismach naukowych i publicystycznych (w sumie kilkadziesiąt publikacji, m.in. w „Kulturze Popularnej”, „Polityce”, „Piśmie”).

Brałam udział w ogólnopolskich projektach naukowych dotyczących korzystania z internetu przez nastolatki i młodzież.  Ich efektem były publikacje „Dzieci sieci. Kompetencje komunikacyjne najmłodszych” oraz „Dzieci sieci 2.0. Kompetencje cyfrowe młodych”, których jestem współautorką.

Wielokrotnie występowałam na konferencjach, a także brałam udział w panelach dyskusyjnych poświęconych marketingowi internetowemu, społecznym aspektom internetu lub tematyce obecności kobiet w życiu publicznym.

the rank way

(Visited 11 052 times, 1 visits today)