Jobs to Be Done to koncept, zakładający, że dany produkt czy usługa “zatrudniane” są, aby wykonać dla użytkownika czy klientki…
-
Jak najefektywniej zarządzać zespołem?
Od kilku miesięcy jestem w angażującym programie edukacyjnym poświęconym zagadnieniu przywództwa. Siłą rzeczy myślę, czytam i dyskutuję dużo na ten…
-
Check-iny a 1:1 – czym się różnią te spotkania, po co i jak je przeprowadzać
Jeśli pracujesz w roli menadżerskiej, to najprawdopodobniej Twój kalendarz wygląda podobnie: (Tak, używamy opcji “speedy meetings”, dzięki czemu spotkania nie trwają…
-
Bunt użytkownika: kto jest odpowiedzialny za toksyczny Internet?, Panoptykon 4.0, październik 2022
Pogłębiona diagnoza kryzysu technologicznego, który zredukował obywateli i konsumentów do roli pasywnej biomasy w rozmowie z Katarzyną Szymielewicz.
-
Nowy język dla nowych technologii, „Pismo”, kwiecień 2022
Świat współtworzony przez nowe technologie wymaga nazwania. Czy uda nam się stworzyć dla niego uniwersalny słownik?
-
Z Widokiem na cyberhigienę, październik 2021
Zapis rozmowy z ekspertką i ekspertami cyberhigieny i cyberbezpieczeństwa, przeprowadzonej w ramach Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa.
-
Gdzie się podziały programistki?, „Szczypta”, wrzesień 2021
Rozmowa z Edytą Kowal o maskulinizacji branży IT i krokach jakie mogą podejmować pracodawcy, aby zmienić tę sytuację.
-
Pokój bez kobiet, „Pismo”, maj 2021
Cyfrowe produkty, aplikacje i narzędzia, które kształtują dzisiejszą rzeczywistość, traktują mężczyzn jako domyślny punkt odniesienia. Co musi się zmienić, żeby kobiety…
-
#SpołTech raport końcowy, listopad 2020
Jakiej technologii potrzebujemy w 2021? Interdyscyplinarne spojrzenie na społeczne konteksty nowych technologii.
-
Polskie uczelnie w czasie pandemii, Raport #SpołTech, październik 2020
Raport badawczy z wywiadów grupowych przeprowadzonych wśród osób prowadzących zajęcia na uczelniach wyższych w trakcie pierwszej fali pandemii w 2020…