• Prowadzenie marketingu B2B w software house

    20 września, 2016 Marta Klimowicz

    Przez ostatnich kilkanaście miesięcy skupiłam się na prowadzeniu działań marketingowych B2B w software house. Doradzając w tym czasie kilku firmom, a z jedną z nich współpracując dłużej, zdobyłam ciekawe doświadczenie, zupełnie odmienne od moich wcześniejszych zadań, związanych głównie z marketingiem…

    Czytaj więcej
  • Jak udzielać pozytywnego feedbacku wewnątrz zespołu?

    19 maja, 2016 Marta Klimowicz

    Zakładając, że nie pracujesz zupełnie samotnie i masz przynajmniej jednego współpracownika, to każdego tygodnia przynajmniej kilka razy spotykasz się z sytuacją, w której dziękujesz za wykonanie czegoś dodatkowego. W naszym zespole są to bardzo różne okoliczności: ktoś odłożył dla innej…

    Czytaj więcej
  • Pół dekady z doktoratem

    17 listopada, 2015 Marta Klimowicz

    Na początku listopada Facebook przypomniał mi, że mija właśnie pięć lat odkąd obroniłam swoją pracę doktorską z socjologii. (Do dzisiaj pamiętam jaka to była mega radość i ulga. Polecam każdemu.) Studia doktoranckie rozpoczęłam ponad 10 lat temu i niemal tak…

    Czytaj więcej
  • Rebranding społeczności internetowej

    21 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zarówno pracując w Vinted, jak i w Zomato, miałam możliwość uczestniczenia w procesie rebrandingu dużych społeczności internetowych o ugruntowanej lokalnej pozycji i mocnej marce na rynku. W przypadku Vinted rebranding dotyczył litewskiej i czeskiej wersji serwisu, które zostały włączone w…

    Czytaj więcej
  • Net Promoter Score – proste badanie lojalności użytkowników

    13 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zarządzając polskim oddziałem Vinted, należałam równocześnie do międzynarodowego zespołu zajmującego się badaniami użytkowniczek serwisu. Dzięki temu miałam możliwość wykorzystać wiedzę zdobytą podczas studiów socjologicznych i antropologicznych, a także wyniesioną z wcześniejszych prac przy projektach w agencjach badawczych.

    Czytaj więcej
  • Jak ograniczyć czas spędzany na Facebooku – skuteczne rozwiązanie

    11 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Moja relacja z Facebookiem to typowe love-hate. Przeżyłam okres wielkiej fascynacji, trafiania co krok na interesujące i przydatne linki i dyskusje, które znacząco wpływały na mój ogląd pewnych spraw. Facebook to również jedno z najczęściej stosowanych przeze mnie narzędzi marketingowych…

    Czytaj więcej
  • Rekrutacja kluczowych osób do nowego zespołu – moje doświadczenia

    5 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zanim zaczęłam pracować w Vinted jako General Manager, moje doświadczenia z rekrutowaniem do zespołu były raczej niewielkie. Kilkukrotnie szukałam osób, które miały mi pomagać w działaniach marketingowych – było tak, gdy pracowałam w sieci reklamy internetowej AdTaily i jeszcze wcześniej,…

    Czytaj więcej
  • Jak pamiętać o wszystkim?

    31 lipca, 2015 Marta Klimowicz

    Każdego dnia wysyłam kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt mejli, które w przyszłości powinny mieć swój ciąg dalszy. Są to zaproszenia na spotkanie, propozycje współpracy, pytania do potencjalnych partnerów biznesowych – bardzo dużo zadań do zapamiętania. Do niedawna radziłam sobie z tym…

    Czytaj więcej
  • Skuteczna sprzedaż przez telefon (jak introwertyczka nauczyła się dzwonić)

    28 lipca, 2015 Marta Klimowicz

    Nie znoszę rozmawiać przez telefon. Wszystko jest lepsze – spotkanie osobiste, mail, wiadomość na Facebooku, cokolwiek, byle nie telefon. Odkąd przeczytałam w kilku publikacjach, że introwertycy tak po prostu mają, uznałam, że nie będę z tym walczyła. Prawda jest jednak…

    Czytaj więcej
1 2 3 4