• Jak ograniczyć czas spędzany na Facebooku – skuteczne rozwiązanie

    11 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Moja relacja z Facebookiem to typowe love-hate. Przeżyłam okres wielkiej fascynacji, trafiania co krok na interesujące i przydatne linki i dyskusje, które znacząco wpływały na mój ogląd pewnych spraw. Facebook to również jedno z najczęściej stosowanych przeze mnie narzędzi marketingowych – prowadziłam tam kampanie o wartości kilkudziesięciu tysięcy euro, które osiągały rewelacyjne wyniki, w zamian…

    Czytaj więcej
  • Rekrutacja kluczowych osób do nowego zespołu – moje doświadczenia

    5 sierpnia, 2015 Marta Klimowicz

    Zanim zaczęłam pracować w Vinted jako General Manager, moje doświadczenia z rekrutowaniem do zespołu były raczej niewielkie. Kilkukrotnie szukałam osób, które miały mi pomagać w działaniach marketingowych – było tak, gdy pracowałam w sieci reklamy internetowej AdTaily i jeszcze wcześniej, gdy zarządzałam działem social media w agencji interaktywnej Ideacto. Niektóre z tych rekrutacji odbywały się…

    Czytaj więcej
  • Jak pamiętać o wszystkim?

    31 lipca, 2015 Marta Klimowicz

    Każdego dnia wysyłam kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt mejli, które w przyszłości powinny mieć swój ciąg dalszy. Są to zaproszenia na spotkanie, propozycje współpracy, pytania do potencjalnych partnerów biznesowych – bardzo dużo zadań do zapamiętania. Do niedawna radziłam sobie z tym używając dosyć złożonego systemu: każdą wiadomość, która wymagała ode mnie dalszej akcji oznaczałam chorągiewką i…

    Czytaj więcej
  • Skuteczna sprzedaż przez telefon (jak introwertyczka nauczyła się dzwonić)

    28 lipca, 2015 Marta Klimowicz

    Nie znoszę rozmawiać przez telefon. Wszystko jest lepsze – spotkanie osobiste, mail, wiadomość na Facebooku, cokolwiek, byle nie telefon. Odkąd przeczytałam w kilku publikacjach, że introwertycy tak po prostu mają, uznałam, że nie będę z tym walczyła. Prawda jest jednak taka, że umiejętność sprzedawania rozmawiania przez telefon jest bardzo przydatna. I nie mówię tu o telemarketingu, którym…

    Czytaj więcej
1 3 4 5