W ciągu ostatnich dwóch lat pracowałam z kilkunastoma projektami modowymi, działającymi w obszarze e-commerce. Większość z nich nie dysponowała dużymi…
-
Skuteczna rekrutacja do zespołu marketingowego
Jak pisałam już przy okazji dzielenia się swoimi doświadczeniami z rekrutacji, łatwiej jest zatrudniać do pracy, którą samej wykonywało się…
-
Prowadzenie marketingu B2B w agencji software’owej
Przez ostatnich kilkanaście miesięcy skupiłam się na prowadzeniu działań marketingowych B2B w agencjach software’owych. Doradzając w tym czasie kilku firmom,…
-
Jak udzielać pozytywnego feedbacku wewnątrz zespołu?
Zakładając, że nie pracujesz zupełnie samotnie i masz przynajmniej jednego współpracownika, to każdego tygodnia przynajmniej kilka razy spotykasz się z…
-
Pół dekady z doktoratem
Na początku listopada Facebook przypomniał mi, że mija właśnie pięć lat odkąd obroniłam swoją pracę doktorską z socjologii. (Do dzisiaj…
-
Rebranding społeczności internetowej
Zarówno pracując w Vinted, jak i w Zomato, miałam możliwość uczestniczenia w procesie rebrandingu dużych społeczności internetowych o ugruntowanej lokalnej…
-
Net Promoter Score – proste badanie lojalności użytkowników
Zarządzając polskim oddziałem Vinted, należałam równocześnie do międzynarodowego zespołu zajmującego się badaniami użytkowniczek serwisu. Dzięki temu miałam możliwość wykorzystać wiedzę zdobytą…
-
Jak ograniczyć czas spędzany na Facebooku – skuteczne rozwiązanie
Moja relacja z Facebookiem to typowe love-hate. Przeżyłam okres wielkiej fascynacji, trafiania co krok na interesujące i przydatne linki i…
-
Rekrutacja kluczowych osób do nowego zespołu – moje doświadczenia
Zanim zaczęłam pracować w Vinted jako General Manager, moje doświadczenia z rekrutowaniem do zespołu były raczej niewielkie. Kilkukrotnie szukałam osób,…
-
Jak pamiętać o wszystkim?
Każdego dnia wysyłam kilkanaście czy nawet kilkadziesiąt mejli, które w przyszłości powinny mieć swój ciąg dalszy. Są to zaproszenia na…