Pierwszy raz zetknęłam się z planowaniem pracy w oparciu o tzw. OKry cztery lata temu. Przez kilka kolejnych kwartałów uczyłam się formułować cele (Objectives) i ich kluczowe rezultaty (Key Results),…
- 
					
						  Marketing na żywo – warszawskie spotkania branży marketingowejCzytaj więcejOd co najmniej kilku miesięcy brakowało mi możliwości spotkania się z innymi osobami, które na co dzień zajmują się marketingiem, wymienienia się doświadczeniami i wyciągnięcia z nich wniosków dla swoich… 
- 
					
						  Segmentacja rynku i tworzenie strategii marketingowej w oparciu o persony klientówCzytaj więcejPersony klientów to jedno z narzędzi służących do stworzenia strategii marketingowej. Często traktowane są jako niepotrzebne dodatkowe zadanie, bez którego z powodzeniem można prowadzić działania marketingowe. Jak jednak wynika z… 
- 
					
						  Podstawy marketingu dla małego e-commerceCzytaj więcejW ciągu ostatnich dwóch lat pracowałam z kilkunastoma projektami modowymi, działającymi w obszarze e-commerce. Większość z nich nie dysponowała dużymi budżetami marketingowymi (średnio do 2-3 tysięcy złotych miesięcznie). Przygotowując dla… 
- 
					
						  Skuteczna rekrutacja do zespołu marketingowegoCzytaj więcejJak pisałam już przy okazji dzielenia się swoimi doświadczeniami z rekrutacji, łatwiej jest zatrudniać do pracy, którą samej wykonywało się wcześniej. Jest to również mniej wymagające, gdy zespół jest stosunkowo… 
- 
					
						Prowadzenie marketingu B2B w agencji software’owejCzytaj więcejPrzez ostatnich kilkanaście miesięcy skupiłam się na prowadzeniu działań marketingowych B2B w agencjach software’owych. Doradzając w tym czasie kilku firmom, a z jedną z nich współpracując dłużej, zdobyłam ciekawe doświadczenie,… 
- 
					
						Jak udzielać pozytywnego feedbacku wewnątrz zespołu?Czytaj więcejZakładając, że nie pracujesz zupełnie samotnie i masz przynajmniej jednego współpracownika, to każdego tygodnia przynajmniej kilka razy spotykasz się z sytuacją, w której dziękujesz za wykonanie czegoś dodatkowego. W naszym… 
- 
					
						Pół dekady z doktoratemCzytaj więcejNa początku listopada Facebook przypomniał mi, że mija właśnie pięć lat odkąd obroniłam swoją pracę doktorską z socjologii. (Do dzisiaj pamiętam jaka to była mega radość i ulga. Polecam każdemu.)… 
- 
					
						Rebranding społeczności internetowejCzytaj więcejZarówno pracując w Vinted, jak i w Zomato, miałam możliwość uczestniczenia w procesie rebrandingu dużych społeczności internetowych o ugruntowanej lokalnej pozycji i mocnej marce na rynku. W przypadku Vinted rebranding… 
- 
					
						Net Promoter Score – proste badanie lojalności użytkownikówCzytaj więcejZarządzając polskim oddziałem Vinted, należałam równocześnie do międzynarodowego zespołu zajmującego się badaniami użytkowniczek serwisu. Dzięki temu miałam możliwość wykorzystać wiedzę zdobytą podczas studiów socjologicznych i antropologicznych, a także wyniesioną z wcześniejszych… 
 
			