Mocno obudowany teoretycznie szkic socjologiczny na temat fenomenu Naszej Klasy, najpopularniejszej polskiej społeczności internetowej.
-
Kasa i klasa, „Polityka”, luty 2008
Komentarz na temat „wydarzenia roku w polskim internecie” jakim była Nasza Klasa i jej zastosowań do tworzenia swojej tożsamości online.
-
Porozmawiajmy.com, „Polityka”, październik 2007
Tekst, w którym w 2007 roku tłumaczyłam czym są i jak działają Twitter oraz Facebook oraz skąd ich popularność.
-
Mormoński feminizm, „Recykling Idei”, październik 2005
Krótka analiza roli kobiet w mormonizmie bazująca na wywiadach przeprowadzonych z mormonkami oraz analizie źródeł zastanych.
-
Co z tą Siecią. Podsumowanie wydarzenia inaugurującego cykl spotkań
W ubiegłym tygodniu wraz z Piotrem Czerskim otworzyliśmy cykl „Co z tą Siecią”. To cykliczne forum spotkań z ekspertkami i ekspertami, wspólnie z którymi chcemy przyjrzeć się kluczowym aspektom społecznego…
-
Internet zmienił wszystko (na gorsze). Oblicza kryzysu technologicznego i postulowane strategie oporu
Rozwój nowych technologii miał pomóc w realizowaniu mitu o powszechnej szczęśliwości, gdzie żmudne obowiązki wykonywane są przez sprawnie działające maszyny, większość poważnych chorób jest już uleczalna, a ludzie mogą skupić…
-
BalansPL – zbudujmy równowagę w świecie biznesu
Konferencje i panele dyskusyjne są zdominowane przez mężczyzn. Brakuje w nich perspektywy kobiet, które stanowią połowę społeczeństwa i których głos powinien być uwzględniony. Na naszej zawodowej drodze ciągle spotykamy fantastyczne…
-
OKRy (Objectives and Key Results): zastosowanie, przykłady i wprowadzanie w organizacji
Pierwszy raz zetknęłam się z planowaniem pracy w oparciu o tzw. OKry cztery lata temu. Przez kilka kolejnych kwartałów uczyłam się formułować cele (Objectives) i ich kluczowe rezultaty (Key Results),…
-
Marketing na żywo – warszawskie spotkania branży marketingowej
Od co najmniej kilku miesięcy brakowało mi możliwości spotkania się z innymi osobami, które na co dzień zajmują się marketingiem, wymienienia się doświadczeniami i wyciągnięcia z nich wniosków dla swoich…
-
Segmentacja rynku i tworzenie strategii marketingowej w oparciu o persony klientów
Persony klientów to jedno z narzędzi służących do stworzenia strategii marketingowej. Często traktowane są jako niepotrzebne dodatkowe zadanie, bez którego z powodzeniem można prowadzić działania marketingowe. Jak jednak wynika z…